Registrera | Glömt lösenord?

»Lyssna på ny musik  »Skaffa ny publik  »Förbättra låtar med feedback
Demomusik på band
Tillbaka till låtlista/sökning

"Jag Är Bäst" - Kaggen

Vad tycker du om låten? Passa på att göra din röst hörd och samtidigt ge feedback till musikerna. Försök att ge så konstruktiv kritik som möjligt.


"Jag Är Bäst" - Kaggen

Upplagd
Genre
Stad
Spelad
Svar
Betyg
Site
2007-12-12
Hip-Hop
304
0
-
-
Länk:
Bädda in:

Andra lyssnade även på:

The Girhl Named Zaron
Dockskåp
LEV!
Dream Sanctuary
Irländsk vals
Kommentar:
Betyg:
Namn:

FB

Kolla in oss på facebook.

Sök låtar

Alla låtar