| - | Du har en otroligt vacker röst och du sjunger riktigt fint! Låten får lätt en 5:a i betyg av mig! Om du är intresserad av att prova på att göra en collabo så hör av dig. Mer info finns på min hemsida. (http://www.Aidon.tk) Ha det toppen! /Aidon 2009-01-08 |