Registrera | Glömt lösenord?

»Lyssna på ny musik  »Skaffa ny publik  »Förbättra låtar med feedback
Demomusik på band
Tillbaka till låtlista/sökning

"" -

Vad tycker du om låten? Passa på att göra din röst hörd och samtidigt ge feedback till musikerna. Försök att ge så konstruktiv kritik som möjligt.


"" -

Upplagd
Genre
Stad
Spelad
Svar
Betyg
Site
0
0
-
-
Detta är första gången du besöker låt-sidan. Gilla låten på Facebook för att sprida den till vänner och ny publik!
Länk:
Bädda in:

Andra lyssnade även på:

The Landing
Ingenting är allt
Jag har tappat bort min ena sko
En Nordisk Kompott
Beacons
Kommentar:
Betyg:
Namn:
-Bitvis får jag en förnimmelse av pink floyd. tycker du ska bygga vidare på den, (känns inte riktigt helt färdig?)
/Per palmér  2018-09-09

FB

Kolla in oss på facebook.

Sök låtar

Alla låtar